עיריית ירושלים האמינה ביצירתיות של הילדים

    צבי הדס 3 Comment on עיריית ירושלים האמינה ביצירתיות של הילדים

    מספר ילדים יצירתיים, מאזיני 'קול חי', שעמלו על מיצג לצד הכרזה הזמינו לביתם את שדרן 'קול חי' יואב דיליאון • אנשי הרדיו שצפו בכרזות ובמיצגים נפעמו ולפני שהעבירו אותם לעיריית ירושלים הגנבנו כמה תמונות להנאתכם

    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיריית ירושלים חשבו על רעיון מקורי לשיפור חזות העיר. במסגרת מבצע "ילדים יוצרים ירושלים נקיה" הוזמנו ילדי ירושלים להפעיל את כישוריהם ולעצב כרזת ניקיון למען סביבה נקיה ויפה ושמירת ניקיון העיר.

    התחרות הייחודית מייצרת בימים אלה פעילות יצירתית וחווייתית בקרב קהל הילדים, מכל הגילאים, שמתחרים ביניהם על עיצוב ויצירת כרזה מקורית הכוללת מסרי ניקיון ושמירת סביבה בכוחות עצמם: צביעה, עיצוב, כתיבה וסגנון, בשפה מתאימה ומכובדת, כיאה לעיר ירושלים.

    מספר ילדים יצירתיים, מאזיני 'קול חי', שעמלו על מיצג לצד הכרזה הזמינו לביתם את שדרן 'קול חי' יואב דיליאון. אנשי הרדיו שצפו בכרזות ובמיצגים נפעמו ולפני שהעבירו אותם לעיריית ירושלים הגנבנו כמה תמונות להנאתכם..

    מעיריית ירושלים נמסר כי ועדת שיפוט מיוחדת מטעם העירייה, תבחן את הכרזות שיישלחו וייזכו את שלושת שולחי הכרזות המוצלחות והיפות, בפרסים יקרי ערך, בדמות שוברים לרכישת צעצועים בסכומים של עד 1,500 ש"ח. את כרזות הניקיון ניתן לשלוח לת.ד. 755 ירושלים, עד ליום ראשון, ד' בתמוז תשע"ו.

    בנוסף – ניתן למסור את הכרזות בעירית ירושלים – כיכר ספרא בנין 1 קומה 5 – מחלקת ההסברה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שלום וברכה,
      הילדים המתוקים שלי השקיעה ביצירה והשארנו הודעה בתכנית טובים השניים ולא באו, כמו"כ שלחנו את היצירה לת.ד. 755 עיריית ירושלים ואנחנו מחכים מאוד להתייחסות.

      תודה

      1. גם אנו מחכים בקוצר רוח לראות את התוצאות, יש מידע מתי?